Dag vier

19 februari 2022 - Athene, Griekenland

Vandaag was een rustig dagje. We zijn in de ochtend vertrokken bij het eerste hostel. De hele dag hebben we rondgebanjerd met onze volle backpacks, dat voel je op een gegeven moment wel.

We zijn eerst naar Exarcheia gegaan, dit gebied staat bekend om de vele protesten en demonstraties die er worden gehouden. De hele buurt staat en hangt daar vol met grafiti en posters, erg kunstzinnig. We hebben in dit gebied een paar parkjes bezocht onder de heerlijke zon. Hopelijk is het in Nederland ook goed weer ;-P.

20220219_125738

20220219_125804

IMG-20220219-WA0021

Na nog wat rondwandelen in parkjes zijn we weer naar het centrum gegaan om te eten. We hebben vandaag wat traditioneel eten uitgeprobeerd, quote van Tinus "het was oke". Wel een lekker toetje aan het einde op natuurlijk.

Momenteel zitten we op de boot richting Kreta, deze vaart gedurende de hele nacht. 's Ochtends vroeg om 5:30 komen we aan op Kreta. Op het nieuws hier in de boot staat dat er gister op een andere boot brand was uitgebroken en er geëvacueerd moest worden, dit wordt een leuke nacht!

20220219_184904

PS: Het bloedneuzen seizoen is weer begonnen, vandaag al weer drie gehad.....