Dag drie

18 februari 2022 - Athene, Griekenland

Het is ondertussen alweer de derde dag en ik heb al meer blogposts geschreven dan ik had verwacht in totaal te schrijven. Lees vooral waar je zin in hebt, en skip de rest, dat heb ik bij filosofie geleerd.

Vandaag zijn we richting de kust gegaan (zonder kaartje in de tram natuurlijk). Hier hebben we lekker rondgelopen en een marine museum bezocht op een oud gevechtsschip, heel interessant. Vervolgens zijn we naar een IT museum gegaan waar ze allemaal oude computers en game consoles hebben, echt super vet, ik was helemaal in mijn element.

IMG-20220218-WA0027

IMG-20220218-WA0023

IMG-20220218-WA0030

Na een korte trip met de metro waren we weer terug in het stadscentrum. Hier heb ik Tinus de dingen laten zien die hij de avond ervoor had gemist en hebben we een hapje gegeten.

In de bus terug naar het hostel had ik een hele toevallige ontmoeting. Iemand vroeg me iets in het Grieks, ik reageerde terug in het Engels en na een kort gesprek bleek dat ze ook Nederlands kon, dat was een leuke talen switcheroo.

Ik heb vanavond ook eindelijk de tijd genomen om te kletsen met de anderen hier in het hostel, dat was super leuk, plus dat ook zij weer hele goeie tips hebben meegegeven.

Ik heb overigens ook wat foto's van het hostel gemaakt. Dit is hoe ik mijn planten ook wil later.

20220218_095615

20220218_095600

Tot slot, voor de geïnteresseerden, ik heb gisteravond het gros van mijn tijd besteedt aan het bestuderen van trias (zie dag twee). Het huidige vermoeden is dat de eerste speler voordeel heeft, maar geen win kan forceren. Een gelijkspel is niet mogelijk, en oneindige repetities worden niet voorkomen door de regels. Zodoende lijkt het voor alsnog dat twee perfecte spelers in een oneindige repetitie raken.

1. Edwin:
    19 februari 2022
    Super, ben blij dat het goed gaat.